2010. május 9., vasárnap

Tyűű, de őrült estém volt...:D

Ez a dolog, nos, nem mindennapi.
Anitám szólt, hogy ingyés koncert lesz a loviban, lesz PASO, meg hősök, meg mittudomén, csak a Paso érintett, szimplán nagyonszeretem:D
Felhív tegnap, akkor mennyünk-é avagy sem. mondom mennyünk, bár beadandóm lenne, nem lesz cink, max egyre hazaérek, oszt jóság van.
6ra jött, meg később jött Sanyi is.
Áááááh mondom, nem megyek , nyűgtem, meg minden. A végén fél 8 körül csak elindultunk-igaz nehezen- de előtte megtaláltuk a magyar popszakma gyöngyszemét, Kiszel Tünde videóklipjét. Nem nyilatkozom...
Ki se lépek az ajtón, betámad egy csaj, h hova megyek, mennyek a loviba Redbull Mixtúrára.. mondom épp oda tartok:D Erre megdob egy ingyé redbullal... vázze mondom, EZ K*RV* JÓ!:D(nem egy kamerás állt mögöttem?-.-:D)
Leértünk, találkoztunk Ritával. Pipáztunk, miután leültünk egy sráchoz, mert ott volt hely, ő ült egyedül... tök jóarcz volt, Robi, és szakács. Ríí kitanulta rajta aaaa: Nem vagyunk mi testvérek?-pasizós csajozós dumát:D Nagy poén volt:D Dumamdumaduma.. pipapipapipa..aztán GO be.
Álltunk ott egy darabig-első sor-, aztán kezdtek...
Wááááá, már a belépő ütött.
Etno alatt rap, meg metál meg Ska, meg metál alatt, etno, meg rap, meg Ska, meg Rap alatt etno, meg metál , meg Ska, meg Ska alatt metál, meg etno, meg rap:DDDD
Eszméletlen volt.. Olyat pl, h én metálra tomboljak? soha, mer oké, h van a kérdés, h szeretem- e a funki zenét, és azt kéne mondanom, h nem á metált kámázom, de én asse:D Reggae.Pont:DVagy nem tudom, hallottatok- e már metál konczerten erősítős nyenyerét... HATTALMAS:D
Superbut alatt(a metál része a dolognak) bubifújós áradatba kezdtünk.. hát nem odajött hozzánk az énekes.. Kaptam egy pacsit is:D meg később( az egész végén) egy redbullt.
Sorba jött mindenki.. végén PASO.. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, már nem volt térdem(mert az egészet végig ugráltam..ami olyan 3 órás konci:DD) A végére mindenki a színpadra fel, és Bob bácsi Getup Standupjával búcsúztattak..(a kis ordítós szukák, akik teljesen felidegesítettek.. nos őket elmossa a szép emlék)Aztán egy Pasos gagarin.. Jeah:D
Hozzá teszem, a dolog sötét oldala, hogy Ádám végig nagyon hiányzott...a Hősök pl tetszett volna neki:) A metál tuti nem,se a paso- mondjuk lehet némelyik szám igen- se a folkfree:) (De ezért szeretem, meg sok másért. Ráadásul nagyon:) A vége viszont Neki is tetszett volna:)... ... ...

1 megjegyzés: